Hurit Kızlar 36. Haftamda girdim bu zamanlara kadar çok rahattım şükür ama öyle bir baski varki catimda bebeğin kafası yarı dissari çıkmış gibi oluyo bazen 😂😂😂 Sizlerde öyle misinizzz ,bitti az kaldı derken herşey daha yeni başlıyor annneeeee 😈😈 der gibi oglummmm 😂
Sahreyldrm Hurit ayy valla ben gece dogurucam sandım bir sancı girdi işte dedim geliyor kızım 😂 sonra geçti ve hayaller çöp 😑😂 ama ciddi anlamda çatı ağrısı çekiyorum artık ağlıyorum ağrıdan
Kubraaas @Hurit maalesef çatı ağrılarıyla benim de başım dertte. Artı kaburgalarıma da baskı fazla. Toplanması da oluyor. Göbeğim yamuk geziyorum.Acıyor artık. 36+1 ✋🏼