Purple13 firstbabyy ben hiç krem kullanmadım kantaron ve zeytin yağı sürüyorum 34. Haftadayım çatlağım yok hala. Bilemem tabi belki bu aydan sonra çatlamaya başlıyordur. Önemli olan kuru kalmaması demişlerdi almadım o yüzden krem.
Hll firstbabyy madecassol ve lierac kullandim canm. Bide bol bol su icmemi söylemisti doktorum. Catlaksz atlattm cok şükür☺️Darısıda sana😊
Reyhan2805 Bio oil kullanıyorum. İlk hamileliğim de de kullanmıştım. Karnımda hiç çatlağım olmamıştı. Ama bazılarında ne kullanırsa kullanılsın çatlak oluyor. Vücut yapısıyla alakalı biraz..