Mercan7 canım bende yarın 23haftalık olacam bir hafta önce rahimde baskı şikayetiyle gittim ultrasyonda bebeğin eşi aşağıda o yüzden baskı oluyor dedi çok riskli bir ölçümde değil rahime 5cm yakınlıktaymış ikiye inerse kanama vs sıkıntı olurmuş ilişki yasak ağır iş yapmak uasak şuan 1haftadır ayağımın altında yastık ful yatıyorum yukarı çıkma ihitmali var yani en kötü çıkmazsa ölçümüne bağlı tabi sezeryan kararı veriliyormuş hareket edip 5cm dhada düşerse sezeryan olmam gerekiyormuş doktorumun söylediklerine göre ama 30hftaya kdar yukarı çıkıyormuş ama kesinlikle ilişki vs ağır iş yapmak yok