Smyye-25 Adet sancısı gbı belım kesılıyo kasıklarma hafıf agrı vuruyo daha 31haftalıgım erken dogum olabılır mı😔
Ayse2161 Smyye-25 benim de şuna var bende 33 haftalığım 344 e girecek korkuyorum erken gelecek diye düzensiz sancım var
Kubraaas @Smyye-25 doğum sancısı nasıl oluyor bi okuyun internetten düzenli 10 dakikada bir olması gerekiyor diye biliyorum ama yaşamadım. Bebeğin başı döndüyse onun vajinaya baskısı da olabiliyor. Ya da çatınız doğuma hazırlandığı için de olabilir.