Zeyk Tospikannesi baktım profilinizden zaten doktor bişey olmaz demiş? Buradaki hamile kadınlar daha mı iyi bilecekki ??
Kubraaas @Tospikannesi burda genelde hamile ve ilk çocuğunu bekleyen insanlar var. Böyle yazdınız diye açtım baktım. Aramızda bunu bilen birisi olmayabilir ve doktora niye inanmıyorsunuz?
Tospikannesi Kubraaas başına böyle birşey gelip kaç günde geçer diye soruyorum kızlar ilk bebegim endişelendim sonuçta :(
Deletedmom0231 Tospikannesi bişey olmaz kız merak etme erik marmelatı doğal bişey en fazla ishal olur😂
Zeyk Tospikannesi ama doktora gitmişsiniz zaten erik marmelati bu bişey olmaz demiş daha ne denilmeli ki üstüne
Grisayfa Tospikannesi tabiki bişey olmaz ama altı aylık bebek için uygun bir besin değil doktor zaten uyarmıştır sizi bu kadar acele etmeyin yavaş yavaş ek gıdaya geçin bence benim yöntemim ilk bir hafta sadece yoğurt sonra haftalara bölerek meyve püreleri sebzeler çorbalar erik marmelatı ancak bir yaşından sonra uygun olabilir diye düşünüyorum
Tospikannesi Grisayfa inanın çok haklısınız, bende herşeye çok dikkat eden birisiyim ki çok pimpirikliyim birden nasıl olduysa verdim bu çocuk aç kitabından alıp oradaki ayına göre tariflerine uyucam birdaha bilinçsiz bir şekilde vermicem
Deletedmom0231 Tospikannesi bnmde ilk 4 aylık nasipse bizde başlcaz iki aya sağlıkla büyüsün inşallah😊
Grisayfa Tospikannesi diğer insanlar da çok etkiliyor ver bişey olmaz alışsın falan diye bende mesela çok abarttım iki yaşına kadar eline hiç meyve sebze vermedim boğazına takılır diye korkumdan hep püre şeklinde oğlum dört yaşında pütürlü yemede sorun yok ama daha yeni meyve yemeye başladı oda sadece elma ve muz yani hiç kimse mükemmel değil zamanla hatalarımızdan ders çıkarıcaz