_deryal45 Kızlar ciğerlerim ağzımdan gelicek sanki doktora geldim oda bişey yapamam öksürük ilacı veremiyoruz dedi evde ne yapabilirim
melikem1 _deryal45 ne kadarlık hamilesin bilmiyorum ama benim ilk gebeligimde 35 haftalıkkken bailadı kuru öksürük dogum yaptıgım gün geçti piskolojik oldugunu söylemişlerdi inananmamıştım şimdi 38haftalık hamileyim ve 35 haftada yine başladı😁 galiba benimki sitresten neler yaptım geçmesi doğumdan hemen sonra duruyor😅
Gamzeliim38 _deryal45 Elmayı dilimler halinde kes, Suda kaynasın biraz, yumusuyor zaten o Ilıyınca ister balla ister sade bir şekilde icebilirsin tam bir öksürük ilacı bende işe yariyor Geçmiş olsun
Kubraaas @_deryal45 bala karabiber döküp yeniliyor ya da bal karabiber limon çayı yapılıyor öksürük için. Hamilelikte bir zararı var mıdır bilemem tabi ama hepsi zaten yediğimiz şeyler.
mucizelerininannesi Benim sesim 1 aydır böyle öksürükte var sesim çıkmıyor nefes dahi alamiyorum ben ne yapabilirim bende 13 haftalık hamileyim yağ içtim ıhlamur ballı tarçınlı ıhlamur pekmez bal ne yaptıysam geçmedi ölüyorum resmen ya😥😭😭
BeybininAnasi Sürekli ılık şeyler iç. Yani tabi bitki çaylarının çoğu yasaklı ama suyunu bile hafif ılık iç. Bir de bulabilirsen kestane balı 👍🏻
Ebruas Ilık suya, zencefil bal bi kaç damla limonda sıkablrsinz. Ben genelde onu deniyorum. Biraz rahatlatıyor