Busraae SnmTt insallah canım daha 5 aydan sonra büyüyecek karnın benim küçüktü hep 24.haftamdan sonra bianda büyüdü 😊
SnmTt Busraae benim şu an çok büyük heralde iç karnım dar annemin de böyleymiş 🤷🏽♀️ Yastığı aldığıma göre istediği kadar büyüyebilir😂
SnmTt bebiiimamm bende gece farkında olmadan kafamdakini bacak arama koyuyormuşum eşim uyandırıp kafama koyuyo😂 öyle de baş ağrım çok oluyo en son başka yastık koydum onu da atmışım yere 🤦🏽♀️
Mutlu_anne2 Kesinlikle almasın ben kızım da aldım çok rahattim bunda da çok rahat kullanıyorum ayrıca kızım oturmaya başlayınca içine oturuyordum yana dusupte kafasını vurmasin😁
Edanurrr @SnmTt ben salondaki bi koltuğun kırlentini koyuyorum mis gibi uyuyorum ☺️ Bi de kendimi öyle alıştırmışım ki sağıma soluma dönerken uyku esnasında onu da döndürüyorum devamlı. Masrafsız valla😂
SnmTt Edanurrr 😂 o da iyiymiş ben atıyorum sürekli yastıkları yere büyük olursa atamam diye düşündüm bakalım görücez 😅
Edanurrr @Melisayenerli ben göbeğimin altına doğru koyuyorum hem o yüzüstüne dönmemi engelliyor hem de karnımı rahat ettiriyor😂 hamile yastıkları hiç yoksa 150₺ boşa masraf oluyor😂😂