Dilankazann Ben kızıma doğuma gittiğimde 5 dakikada bir gelen düzenli ağrılarla gittim ve aynı adet olacakmışım gibi bi ağrıyla ve gittiğimde 4 cm açılmayla yatışım yapıldı ve doğurdum. Gebe eğitiminde de anlatmışlardı doğum sancısı illa ki öyle aman aman bir ağrı olacak diye bişey yok ki benim öyle de oldu