Feyzanurlks Dün kontrole gittik ve bebeğimin cinsiyeti için doktor %90 kız dedi ❤️💕 Allah’ım güc gitmesin cidden kız cok istiyordum , 470 gram kilosu hersey normal dedi ❤️ İki hafta sonra da detaylı sıra aldım inşallah birsey çıkmaz sizde durumlar nasıl ?
aksu5334 Feyzanurlks 21+3 bugün 16. Haftada söylediler bana oğluşum olucakmış😊 cuma günü detaylı ultrason yaptırdım herşey iyi çok şükür 365 gr dedi ve cinsiyeti onayladı😊 Baya geç söylemişler sana
Feyzanurlks aksu5334 evet baya göstermedi ama bi suc bulmak istemiyorum cidden bacagı kapalı idi hep , bende iki hafta sonra gircem inşallah birsey cıkmaz ❤️
Ipek_ozsyhzry Günaydın 21+1im 12+ 5 te kızım olacağını öğrenmiştim gecen hafta çarşamba ayrıntılı ultrasona girdim kesinleşti kızımı alacağım kucağıma inşallah 🎀🤲🏻cok şükür herşeyimiz gayet iyi kilosu boyu haftasına göre uyumlu 🥰 400 gr olmuştu
Feyzanurlks Ipek_ozsyhzry cok şükür saglıklı birsekilde doğsunlar kucagımıza alalım gerisi önemli değil ❤️