Suleee07 İlk beta HCG : 385 Yaklaşık iki gün sonra (35 saat falan) beta HCG : 853 Kuzular bu normal mi?
Nasippp Suleee07 anladığım kadarıyla gayet sağlıklı bebişin ☺️ Maşallah subhanallah 🤲🏻 Darısı benim başıma inşallah 🤲🏻
Suleee07 Nasippp Maşallah Maşallah Maşallah 🧿 amin inşallah duam bekleyen herkese canım sağlıklı olsun hepsi 🤲🤲🤲
Yasemin61 Masallah yolunda hersey benim 0.00 cikti doktor adetinin gecmesini bekle dedi daha 5gun var insallah hamileyimdir dua edin banada 🤗🤗
Merve23 Yasemin61 benimde ilk basta 0.19 çıkmışti 2 hafta sonra 1045 çıktı adet gecikmesi sonucu beta hcg testi pozitifti ondan oncekiler negatifti.istah artisi varsa hizli kilo aliyorsan aserme varsa ihtimal var.
Nasippp Yasemin61 benimde 0.1 çıktı ama testimde çizgi oluşmuştu halbuki 🥺 adetime 3 gün varken gebelik testi 2 gün varken kan testi yaptırdım
Nasippp Merve23 Adetten önce mi öyle çıktı. Benim adetten 2 gün önce 0.01 çıktı. Artacağını düşünmüyorum kendim için bir gün öncesinden testte çizgi olduğu için kan tahlili yaptırdım hüsrana uğradım:(
Yasemin61 Merve23 istah artisi var bas agrisi kasiklarda agri var gecen gunlerde kanama oldu yerlesme kanamasi diye dusundum cokta umutlanmistim aslinda ama hayrilisi 5gun sonra adet olmassam vardir
Suleee07 Blackkcat herkese bebiş diliyorum rabbim sağlıklı huzurlu mutlu haberler almayı nasip etsin inşallah. 🤲🤲🧿🙏🙏
Nasippp Blackkcat çizgi çıkan beybitaym idi sonradan yine yaptım onda çıkmadı MİRATECH ve kanda da 0.1 çıktı 🥺
Blackkcat Nasippp işte bazen kaset tiplerinde sıkıntı ya insanı şaşırtıyor tçizgisisinin yeri çıktır,2sinide kullanmıştım miratech çok güvenirim normlde,kan doğrudur kuzum😕 regl oldun mu
Suleee07 Minnosizmmm amin canım herkese nasip olsun sap sağlıklı bebişlerimizi kucaklarımıza almayı görelim inşallah. 🧿🧿🧿🧿🙏🙏🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲🤲
Nasippp Blackkcat yok canım henüz olmadım olsamda çıksa ardan olursam klomen isteyeceğim doktordan:( sen naptın var mı sende bişey
Blackkcat Nasippp yumurtlama günlerimdeyim ben canım,tahminen dün çatlama oldu gibi,26 bat beklicez bakalım