aysegulsemiz Merhabalar, İki senedir düzenli olarak cildimi nemlendirmek için bepantonol losyon kullanıyorum. Cildim çok kuru. Gebelikte daha da arttı cilt kuruluğum hamşle olduğum için uzun süredir kullanmıyorum. 4.ayımdayım pul pul dökülmeye başladı tenim karnım kullanmaya Tekrar başlasam mı?
sevalbudak asıl ben hamileliğim de kullanmaya başladım çünkü cildim pul pul dökülmeye başladı 4. ayda bugün tam 9 aylık olduk her duştan sonra kullanırım, cildi bebek gibi yapıyor ben memnunum ama doktoruma sormadım