susu8 bi sorun yaşamadım. Dr nazan tarhan ama sürekli değişiyo dr nöbet usulu gibi orası. Randevu almak imkansız gibi bişey 15 55de aramaya başlıyosun 182yi ulaşamıyosun ulaşsanda maksimum 3snde doluyo randevular. 15 gün sonraya randevu veriyo zaten. O yüzden 18. Haftadan itibaren aramaya başla derim. Doktor bakıyo sana pek bişey anlatmıyo hatta hiç bişey arkasında asistanı oluyo ona anlatıyo tıp diliyle. Sadece cinsiyetini görebildiniz mi diye sorabildim. Ölçüm kağıdı ve bi kaç resim veriyo ama renkli göstermedi bile. Normal muayenede nasıl görüyosan öyle görüyosun