Gokmeninannesi canım hersey yenımı baslıyor kusmam hıc bıtmedı,hayatımda bılmezdım reflumm oldugunu ogrendım,kanlı kustum ve korkudan ölüyordum😕 nedenlı nedensız 31.haftadayım hala kusuyorum ve kusuncada hayatla ıletısımım kesılıyor mutsuz bırı oluyorum.Bı kere artık yuruyemıyorum sankı cocuk asaya dusecek gıbı bır agrı baslıyor sokak ortasında aglayasım gelıyor.Rabbım ısteyen herkese versın.Evet cok ıstedım anne olmayı..Kımılerı sanslı bunyazdıklarımı hıc yasamıyor,kımılerıde benım gıbı 9ay kusuyor.Ilaclarımın hıcbırını ıcemıyorum vucudumda kan demır zaten yok denecek kadar az .Mıde ılaclarımla yasamaya calısıyorum.Sımdı sana soruyorum yavru kuşum nasıl hersey yenı baslıyor😂😂korkutma benı 😍