Mahbeker Kızlar merhaba Dün öğlen 12de doğumumu yapıp oğlumu kucağıma aldım. Şuan hastanedeyim. Ve gaz spazmı yaşıyorum. Tavsiyeniz nedir. Bol yürümek dışında ne iyi gelir. Yürüyorum yürüyorum ama çıkmıyor. Çok kötü durumdayım. 😢
Melike_18 Mahbeker ben çay içtikten somra çıkarmıştım bide hastanenin veridigi yemekler dışında biley yeme
Sevey Mahbeker Perşembe günü sezeryan oldm bndr önce gaz yoktu çıkaramadm evden kayısı hoşafı içtim içtim fayda etmedi hazır içme demişti hemşire hazırı içtim gaz çıkarttım
Naze2151 Hemşirelere sordunuz mu seul veriyorlarmış diye duymuştum son çare. Gaz çıkarmadan bisey yedirmiyorlar allah yardımcın olsun
Deletedmom124 Mahbeker kayısı suyu üzüm kompostosu bol su canın istemese bile iç lütfen ben çok rahat çıkardım doktor tavsiyesi üzerine
Betul-_ @Mahbeker bende 13 gün önce sezeryan ile doğum yaptım yürümek bana da fayda etmedi eğer imkanın varsa merdiven inip çıkmanı tavsiye ederim bana bir o iyi geldi bide doktorum Nescafe içip sakız çiğnemek önermişti. 🤗
Mini9 Mahbeker bol su, meyve hoşafı tüketmeye çalış. Bana da hemşire sakız çiğnemeyi dene demişti ama gerek kalmadı bi dene istersen
Cigdem07 Mahbeker Meyve suyu kayısılı iyi gelir canım gaz çıkarmana felan bi dene istersen yada kayısı hoşafıda iyi derler. İnşallah bi an önce çıkarırsın
Mahbeker Kızlar teşekkür ederim. Lavman yapıldı, anlık çözüm oldu. Hala karnım gurul gurul.. Eve çıktık İsyanlardayım. Ne zor şeymiş. Doğum... Ne zor şeymiş sezaryen....
Deletedmom124 Mahbeker aslında zor değil o kadar canım ama şimdi de sıvı tüketimine dikkat et dikişler açısından da bebeğin açısından da geçmiş olsun hayirli olsun
Mahbeker Cevap veren herkese çoookk teşekkür ederim. Kayısı on numara çözüm oldu gerçekten. Biraz kuzucuguma geçti sanırım karnı guruldadi benle beraber :) atlattık çok şükür. 😊
Deletedmom124 Mahbeker rica ederim çok sükur canım kimyon kaynatıp içebilirsiniz karın ağrısı da geçer hem senin hem bebeğinin