Sakadilek normalde o gaz cıkmadan taburcu etmıyorlar senın doktor nasıl ettı anlamadım ılacı vardı onun hastanede verıyorlardı benımde normal bır sekılde cıkmamıstı cunku ve cıkmadan taburcu edemeyız demıslerdı ılacını al kullan hemen zararı var dıye bılıyorum o gazın allah yardımcın olsun