Musal Kızlar korkuyorum bebeğim hiç durmuyor açık pembe akıntı geldi daha 33. Haftadayım nişan mı korkuyorum hafif hafif kasılmalarım oluyorrr
Sukran1649 Normal dir korkmayın Nişan kirmiziidir ama sancılarınız varsa düzenli olarak bebeğiniz gelebilir erken
TubaKorkmaz Sukran1649 hayır kişiden kişiye değişiyor kırmıızı olmuyor herkesin benim nişanım geldiğinde pembeydi ve bol beyaz akıntı gelmişti adet sancısıyla beraber bazılarının. Kahverengi bile geliyor
Musal TubaKorkmaz nişanımış bugünlük yatırdılar bakalım yarın çıkarıcam dedi rahim duvarım çok incelmiş ... en azından 3 hafta daha bekler inşaallah 😔
Musal TubaKorkmaz hmm ama onun da haftasındeğilmiş benim de değil doktorum da dedi gidebildiği yere kadar beklicez dedi... açılmam yok çok şükür sancım da yok o yüzden biraz daha iyi