Mutlu_E Sütüm çok az geliyor. Gelen sütüm de koyu kahverengi geliyor. Sağdığım sütü bebeklerime vermediler daha. Bilgisi olan varmı sütün renginin kahverengi olmasıyla alakalı ?
Sghslove Mutlu_E hiç bilgim yok ama üstte kalsın canım sormadın mı neden vermediniz bu niye böyle diye
Eceece1 Benimkide oyleydi canim kolostrum o , sonradan bembeyaz oluyor. Sutunu her 3-4 saate bir kesinlikle sag kesinlikle cogaliyor👌🏻