Edaemkl_06 Arkadaşlar akıntılar yüzünden pişik oldum yanıyor acıyor ne yapabilirim krem dışında kerem kullanıyorum fayda etmiyor
canimoglum53 Edaemkl_06 ben bir tek bepanthol baby pisik kremiyle rahatladim. Sirkeli sular yaglar sürdüm fayda etmedi bana🤷♀️ cok kotu bir durum rabbim yardimcin olsun vallahi
Gkcklyla Canım önce sirkeli suyla yıka sonra bepanhol pişik kremi sür hemen geçiriyor ben çok oluyorum senin gibi geçmeyen bi mantar enfeksiyonum var kremler felan kesmiyor
Ezgi05 Raniniii çok yanlış bir bilgi ılık duru suyla yıkanmalı aksi takdirde ph’ı bozulduğu için daha fazla kuruluğa ve kaşıntıya sebebiyet verecektir araştırmayı tercih edebilirsiniz
Raniniii Ezgi05 cnm icine kadar sokmuyosun tabikide ph degerinden dolayi zaten bebe sampuaniyla yikiyorum ben
Ezgi05 Pişik mi yoksa mantar mı olduğunuzu net ayırt edin önce ikisinin de tedavisi farklı çünkü akıntıdan dolayı dediğiniz için aklıma mantar geldi
Ezgi05 Raniniii kim içine kadar sokarak yıkıyor ki zaten normal zamanda bile oranın kimyasalla yıkanması önerilmiyor ha normal zamanda temiz hissetmek için bende bebe şampuanıyla yıkıyorum ama şuan enfeksiyon varsa şampuanla daha kötü duruma gelebilir