Lilamor77 Valla bende hamile kalır kalmaz normal yapmicam sezeryan yapıcam dedim o yüzden özele gidiyorum ama sonradan fikrim değişti 30 haftalık oldum doktor her sey normal ilerliyor normal dogum olur dese bile tamam dicem normal yapıcam bana cesaret veren en çok pozitif doğum hikayeleri oldu 😁