Merhabalar artık yazma sırası bana gelmişti fakat kızımın gelesi yoktu neyse ki 40+2de doğdu ❤
30.haftada erken doğum riski ile birkac ilaç kullanmaya başladım çok şükür 37ye gelince ilaci biraktik her gün nerdeyse en az 1 saat yürüdüm 9 kat inip çıktım fakat 3 hafta boyunca 2cmle sancılarımı bekledim.
Doktorumla cumaya kadar bekleyelim demiştik geçen hafta ve bugün kontrole geldim. Artık salı sabah yatış yapalım hatta hazırsan şimdi yapalım dedi bn de tamam dedim. Çünkü biliyordum ki yarın sabaha kdr asla uyuyamayacaktım ve korku basacaktı o yüzden bugün olsun dedim.
Saat öğlen 1de suni sancı verdiler önce bişey hissetmedim fakat sonra sancılar başlayıp arttıkça belim kırılıyor gibi hissettim ve nedense hiç açılmam ilerlememiştr diye düşündüm. Aradan 1.5 saat geçti ebe açıklığıma bakmaya geldi baktırmadım resmen sancıdan. Neyse bi süre sonra hastanenin dogum kocçu bayan geldi benimle konuşarak belimi ovarak elimi tutarak destek oldu ve onun sayesinde açıklığıma baktılar 7 cm dediler inanamadim. 1 saat sonra doğar bebişin diyip gittiler aradan 20 dk gecti ya da gecmedi bi daha geldiler 8 cm olmustu ,bni dogumhaneye aldılar 10 dk sonra dünyalar güzeli bebeğim doğdu. O doğunca bütün cektiklerim yok oldu gitti. Düzgün ikinamadigim icin kesi atti doktorum ama aci hissetmedim ve estetik dikiş yapti. Agrilarim var evet ama sonuçta içinizden bir can çıkıyor bütün bunlar normal.
Hiç korkmayin bn biraz ikinmayi bilmediğim için zorlandım sadece. Epiduralsiz 3 saatte minigim dunyaya geldi Allahim bebegini bekleyen butun annelere bir avazda kavusmayi ,bebek isteyenlere de bir bebek nasip etsin🙏
Sancı vermeye başladıklarında meryem ana otunu suya koymuştu kuzenim onun gücüne de inanıyorum 🙏
@adm sabitler misin?