Rabiabelinay Kızlar 18+3 hamileyim son bi kac gündür karnımda sancı var catlaklarımda olusmaya basladı etim sert annem ondandır karnında bebek büyüyor diyor bende bebekmi kıbırdıyor yoksa sorun mu var anlamıyorum bazen sol tarafta bazen sag tarafta ince bir sızı oluyor normalmi ? Ilk gebeligim tedirginim 😣
Rabiabelinay Meleknaz12 tamam tesekkür ederim buarada sizede masallah Allah sizd ve evlatlarınıza saglıklı uzun ömür versin 💕
Edaliiii Canim benimde aynen öyleydi eğer ağrıların normal bir sızlamadan ileri ve sürekli ise hemen doktorunla görüş basta herkes öyle dedi bebek yer aciyor kendine bilmem ne ama malesef bebegimin aşağıda olduğunu kanala kadar indigini ve bunun dusuk belirtisi oldugunu bundan kaynaklı ağrıları hissettiğimi öğrendim şuan 2 haftadır raporlayım evde yatıyorum annem eşim bakiyor dikkat et ve emin ol ters giden birşey varsa bunu hissediyorsun
Rabiabelinay Edaliiii cok gecmis olsun canım agrılarım siddetli degil ve sürekli degil genellikle aksam oluyor oda dedigim gibi ani hareket yapinxa ince bi sızlama seklinde ama söylediklerini dikkate alicam allah seninde sifanı versin canım ❤
Neslihan_merve Arkadaşlar 28+5 günlük hamileyim ve sol kasığım da agri var neden dolayi ağrıyor bilen varsa dönüş yapabilir mi?
Edaliiii Rabiabelinay amin canım cümlemizin insaAllah sevindim senin böyle olmana Allah kimseye yasatmasin kaç gündür be uyuduğum uyku ne yediğim yemek sadece onu düşünüyorum