umutruyasi Kızlar transferimin 11.gunu bugün defalarca tuvalate girdim iç çamaşırı da bişe yok ama peçete ile sildiğim zaman kan görüyorum sizce nedir normal mi
ezo3534 umutruyasi Benimde transferden 2 hafta sonra pedi kirletecek kadar kanamam oldu hatta serum taktılar şuan 32 haftalığız Allah'a çok şükür ❤️ En doğru cevabı doktorun verecek canım korkma iyi düşün iyi olsun 🙏🏻
Aysegulyeter umutruyasi cnm bende tüp bebek yatirdim. Bendede oldu leke seklinde ama ben gebe oldugumu ogrendim keseyi filan gordum ondan sonra oldu kanamam. Suan 9+4 olduk ama yinede bazen geliyor leke seklinde. Kan sulandirici kullaniyosan bazen odanda kaynakli oluyor. Istersen doktora git bi progestan igne vursunlar. Insallah yerlesme kanamasidir.
Ozo34 umutruyasi beta baktirdiniz mi benimde tüp bebek 10. Gün-de yani test e gidecekken adet olur gibi kanama oldu dr yinede git.kan ver dedi şükür ki pozitifti.Sonra hep kahve rengi lekelenme oldu şükür ki şuan 9+2 yiz lekelenme yeni yeni geçti kan verin pozitiftir umarım progestan iğne kullandım ban lekelenmeler için
MNursel Adetime 15 gün kala pembemsi bir kan gelmişti. Gidip kan verdiğimde kanda gebelik çıkmıştı. Olabilir canım. RABBIM nasip eder inşallah
umutruyasi MNursel bilmiyorum ki adetime de altı gün var ama bizimki tup bebek diğer adetimi ignelerle kesti iki günde doktor bugunde 11.gunu YDÜ böyle şeyler görünce endiselenmeye basladim
Aysealtuns umutruyasi canım benim ilk gebeliğimde öyle lekeli olmuştu seni korkutmak istemem ama ben düşük yaptım birde doktorumun salaklığın kaynaklı yarın ilk işin doktora git şimdide yat uzan iş miş yapma ayaklarının altına yastık koy
Semella Benimde adet tarihim bir hafta gecince basladı yerleşme kanaması kahverengi pembe renkli önceiç çamaşıra sonralarda sadece peçeteye geliyodu. 11+5 olduk hala ara ara geliyor. Lütfen korkmayın kişiden kişiye değişiyor bu durum🙏💗
Ebaki Semella canım bnm adetim de8 gün gecti 9.gün aynı senin oldugun gibi oldu ara ara kahve akıntı geldi sabah kan gelir dedim ama yok hic Bi şe
Aysegulyeter umutruyasi benim kanamalarimin sebebi olarak kan sulandirici igneyi soylediler cnm. Hatta 1 hafta kadar kullanma dediler. Kullanmadim tekrar kullanmaya basladim yine ara ara kanamam oluyor. Belki seninkide oyle biseydir. Korkma insallah kotu bisey yoktur.
Aysegulyeter umutruyasi cnm gebelik yok gibi duruyo. Yani 5 ve ustu cikinca gebelik var kabul ediliyo. Ben transferden 12 gun sonra test yapmistim 633 cikmisti sonucum. Ama yinede 2 gun filan bekle tekrar yap belki degisir