Nevinnn hastanede yapılıyor ama dr unuz uyarıyor zaten bir sonraki randevuda ya aç gel diyor ya da randevu alıp yaptırıp sonuçları bana bildirin diyor. Benim öyle oldu en azından çok zor bir süreç olmasa da yanınızda birinin olması faydalı olur benim fikrim bişi olacağından değil ama ne olur ne olmaz hem siz de daha rahat hissedersiniz. Sonuçta aç gidiyorsunuz 2 saat bekliyorsunuz kan alma vs zaten sıkıntılı ee bi de ne olur ne olmaz şekeriniz yükselirse ne kadar hastane ortamı da olsa size destek biri olmuş olur.