Womane benim de aynı durum oldu hamileliğimin ilk başında yapılan testlerde. Enzimler yüksek çıktı ultrosonda yağlanma görüldü yağlanma için kırmızı et yemememi söylemişti doktorum. Enzimlerim de o hafta griptim o yüzden öyle çıktığını düşünüp tekrar test yapıldı onda da sorun çıkmadı. İnternette yazılan herşeye inanmayın düzelir Allahın izniyle 🙏