2annesi hayır ya çok yüksek değil. Benim açlık 81, 1. Saat tokluk 190, 2. Saat tokluk 119 çıktı. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi, dahiliye 1 hafta takip yaptı, diyet ile normal seviyede izledi. İlaça gerek yok diyete aynen devam dedi. Senin değerlerinde yüksek değil. Sadece yediklerine dikkat et.