Asrinayaz canım benim hiç ağlama şükret Rabbim sana en büyük hediyeyi vermiş onlara en iyi şekilde sahip cıkıcaz yapcak bişey yok bende 5aydır diyet yapıyorum ne tatlı ne tuzlu ne hamur işi güzel olan hiç birşeyi yiyemiyorum bazen delirdiğim bile oluyo ama şükür etmekten başka yapcak bişeyimiz yok 10gün sonra doğumum var bn bebeğime cok dikkat ettim ona zarar verecek hiç birşeyi yemedim sende yeme 10kilp verdim hatta cok şükür ki zamanımız zorda olsa geldi çattı inşallah darısı senin başına sabrediceksin Allaha bol bol dua et ben öyle yaptım sonunda btecek birşey çünkü 🙏