Mervettas Kızlar az önce bir akrabamız verilen doğum tarihinden 2 hafta kadar önce doğum yapıyorsun zaten dedi normalde 23 Şubat görünüyor doğum tarihim ama gerçekten 2 hafta oluyor mu 😱 ay ben verilen tarihten bir kaç gün sonra olabiliyor doğum diye biliyordum suan resmen panikledim aydınlatın beni lütfeen😭 bu kadar panikleme sebebim resmen doğum korkusu yaşıyorum düşündüğümde bile kalbim daralıyor 😓
Naz08 Mervettas 37 haftadan sonra 3 vakte kadar doğurabilirsin. Bu 3 saat, 3 gün, 3 hafta olabilir. Dua et öyle olsun zaten. 29,30 haftada durdurulamayıp doğum yapanlar var.
hohomoromu Mervettas verilen doğum tarihi 40 haftayı tamamlamıs oluyor bebekler 2 hafta önceside 38 hafta oluyor 37-38 haftalardan sonra bebeği heran bekliyebilirsiniz heran gelebilir cok normal miadında oluyor cunki zamanını da doldurabılır 40 haftayı hatta bazı bebekler gecıyor bile 41 bulan var yani verilien tahmını dogum tarıhınden 2 hafta once dogum yapabılırsnz normal ama endişe etcek bi durum değil
Fatma92 Canım öncede olabilir sonrada olabilir bunu kimse önceden tahmin edemez. Bebeğin 1 ay önceden de gelebilir yada tam gününü de doldurabilir. Yani hiç belli olmaz. Herşeye hazırlıklı olmak ve sakin olmak lazım.
Mervettas Fatma92 sakin kalmak konusunda hic güvenmiyorum kendime.yurtdışında yaşıyorum buradaki hastanelere güvenmiyorum yeni geldiğim için dil problemi yaşıyorum bilinçaltım berbat vaziyette düşündükçe bile daha 25+1deyim kalbim çarpıp daralıyorum elim ayağım titriyor. Ailem gelecek buraya herkes kendisini ona göre ayarladı birandan evimi taşıyacagim tek basıma ev yerleştireceğim karnı burnumda bir sürü faktör aslinda beni tedirgin eden 🤦🏻♀️😓
Mervettas Naz08 kendimi okadar adapte etmişim ki 23 Şubat diye birden öyle söyleyince eyvah dedim. Ama dgru ne zaman olacağı belli olmuyor 40.haftayi gecen de var 32de doğuranda insallah tam zamanında doğar
Naz08 Mucize_istiyorum22 Aynen Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin, zamanında sağlıkla gelsin yavrularımız.
MNursel Acaba akrabanız sezaryani demiş olabilir mi. Onlar normalde 38 inci haftada sezaryan tarihi veriliyor. Normal doğumu bahsediyorsanız bilemezsiniz .yarın bile olabilir.
Mervettas MNursel yok canm normal doğumdan bahsetti ama 23subata adapte etmişim kendimi bir an hic birsey düşünemeden direk buraya yazdım panik halinde resmen 🤦🏻♀️
Nebahathumeyra Doğum işi bu vakti zamanı belli değil gününden sonra da doğurabilirsin önce de bunu doktorlar bile net bilemiyor . Ben ilk kızımı 38 de 2 . Kızımı 36 da doğurdum.
Mervettas Nebahathumeyra insallah olabildiğince vakti zamanını doldurur erkenden gelmez 😁 biraz korku biraz da ben yurtdışında yaşıyorum ailem buraya gelecek herkes kendisini ona göre ayarladı.ya onlar gelmeden olursa dedim artık kendimizi erken olabilir diye ayarlayacağız resmen kafama dank etti suan 🤣
Nebahathumeyra Mervettas ben de yurt dışında yalıyorum ilk doğumda yetişmişler ailem önle Türkiye de yaşıyor ama 2. Ye yetişemediler maalesef umarım sizinkiler yetişir
Seda_123 Mervettas Öncede olabilir sonrada olabilir 41.haftasında doğum yapanda var 36 da yapanda var