Minnosannesi0 Kızlar 33 haftalık hamileyim uygulamada bebek kilosunu 1400 olarak söylüyor ama benim bebeğim 1750 gram doktorum geride olduğumuzu söyledi sizin bebegin kaç gram 32+kaçtı veya 33+ kaç ?
Sahreyldrm Minnosannesi0 31+1 de 1800 33+1 de 2.250ydi benim kuzum uygulama bence en düşük olması gereken değeri yazıyor
TazecikAnne22 Minnosannesi0 Tugc Bende daha bugün kontrolüm vardı 34+3tüm 2700gr dedi Nasıl kilosu iyi mi dedim normal dedi Hatta bende biraz az mı diye düşündüm ama bilemedim Şuan da saat itibariyle 34+4 olduk 😊
Minnosannesi0 Tugc maşallah canım doktor haftasıyla uyumlu mu dedi ne dedi her doktor farklı söylüyor
Sahreyldrm Minnosannesi0 o haftalar uyumlu demişti 35te gittiğimde 2900dü biraz iri dedi ama beslenmeme dikkat ettim o ara 2 haftada 650 gram aldı sen de her gün mutlaka süt iç muz ceviz fındık çok güzel kilo aldırıyor çok düşük değil sanki kilosu ama doktor öyle dediyse dene sen de bı bak faydasını görürsün inşallah canim
Minnosannesi0 Cigdemmcey maşallah canım uygulamada öyle görünce şaşırdım dedim sanırım benim doktor çok söylüyor demek ki uygulama en son en düşük olanı yazmış
Minnosannesi0 Sahreyldrm sabah akşam öğlen diye ayırdın mı besinleri canım yoksa karışık canın ne zaman isterse mi yiyorsun ?
Cigdem1987 Minnosannesi0 31. Haftada 2300gr, gecen hafta 35.haftada 3200gr dedi doktorum.suan 36.haftamdayim, Carsamba kontrolum var 3400falan cikar diye dusunuyorum. 🙏
Cigdem1987 defne55 evet doktorumda 2 haftaya onde oldugunu soyledi. Benimde masallahim var epey bir istahliyim zaten 😂
Minnosannesi0 Lalemm86 seninle yorumlaşmaya çok alıştım artık senin yorumunu görünce bile çok mutlu oluyorum 💗