Nurcan6148
Aaa çok sevindim Kardeşinin sgk da çalışmasına
O zaman birşey daha danışıcam
Bu mesajı aynen sorar mısın bak
Ben 32 nci haftamda çalışabilir raporu almıştım yaa, tahmini Doğum tarihim 7 aralıktı başından beri . 16 kasım sondu
Ama sgk öyle bi hesaplama yaptı ki benim doğum tarihimi 4 gün sorası olan 11 aralıpa attı ve dolayısıyla izne ayrılacağım günü de 4 gün sorasına uzattı. Ben de çalışana sordum , dedim böyle böyle ben eminim
O da dedi ki, siz 32+0 da da gelseniz 32+ kaç da gelirseniz gelin sgk sizi 32+0 olarak hesaplıyor dedi. Bu durum aleyhime mi dedim. Doğum sorası kullanılır dedi
Bu durumu bana açıklayabilir mi kardeşin?
Canımı sıkmama gerek var mı?
2) ben şimdi cuma doktora gidixem , 37 e cunartesi giriyorum , pazartesi üstüste doktora da gidemem yol uzak, dolayısıyla 37+6 da gittiğim zaman sgk yine beni 37 nin başına mı atacak, yani işyerinde kalmam gereken süre uzayacak mı? Benim çarşamba ayrılmam lazım sonuçta ? Yoksa aynı rapor üzerinden hesaplanıyor diye duydum,
Bu iki soruyu lütfen ayrıntısıyla açıklarsa sevinirim valla