37aysgl Minnosannesi0 yalancı sancı olabilir canım dinlenince geçiyomu geçmiyosa acile git nst çekerler
laboratuvarbebegi1 Minnosannesi0 Bende de karın ağrısı oluyor canım alt tarafımda çok ağrıyor sonra geçiyor
37aysgl Minnosannesi0 onu takip et canım geçiyosa yalancı sancılar arada sırada olcak bunlar geçen benimde oldu nstde sancım çıkmamıştı çok şükür arada karın ağrısı oluyo benimde geçiyo
Kumru82 Bende 33 haftalıgım bendede var önce adet sancısı gibi sonra karın ağrısı gibi oluyor ama gwçiyor günde üç dört kere oluyor uzanınca yatınca geçiyor
laboratuvarbebegi1 Minnosannesi0 5 dakika kadar canım bende baya korkmuştum doktorum ntsye almıştı 29 30 arası birşey çıkmadı yalancı kasılmalar korkma dedi şimdi 34 olduk seninde geçiyorsa korkma
Minnosannesi0 37aysgl geçti gibi azaldı ama bebek hareketi de devam ediyor normal Doğum sancı olabilir mi tamamen geçmedi
laboratuvarbebegi1 Minnosannesi0 Gider gelir canım doktoruna görün ama gene istersen için rahat olsun
Belindaa Minnosannesi0 Bende dün geceden beri adet sancısı gibi gelip gidiyo belim de çok ağırıyor 30+5 doktorlar normal diyorlar şiddeti artmadığı sürece korkma diyorlar 🤦♀️
Papatya59 Canım benimde aynı şekilde aynı haftadayız. Adet sancısı gibi belim ve kasıklarım özellikle sağ al taraf daha fazla olmak üzere. Hep Bi tuvalet ihtiyacım varmış hissi Bi damlada olsa. 2 hafta önce 20 dakika içinde 2 sancım çıkmıştı 90 küsür ve 60 küsür 😔😔