Bike Arkadaşlar doğumuma az bir süre kaldı fakat hala nerede Doğum yapacağıma karar vermiş değilim.Önerisi olanlar varsa yardımcı olabilir mi?
Brlkrdln Vişnelikte ki ümit hastanesine gidebilirsin güzel ilgileniyorlar gayet hem odayıda süslüyorlar kendileri süslerinide taburcu olduktan sonra alabiliyorsun gelen misafirlere ikram dahi sunuyorlar canım