Hllcml oldu kabızlıkta vardı bana duphalac şurup yazdı doktor daha hastanede iken içmeye başladım çok rahat tuvalete çıktım gazımıda çıkarttım yoksa taburcu etmeyeceklerdi çok sancım vardı duramıyordum çünkü Doğumdan sonra ayağa kalkmaz zülümdü gazmış meğer sıkıntım