momof3 27_00 Çok şiddetli bir şekilde devam ediyor maalesef ama farkettim ki yediklerimden kaynaklanıyor.Ne zaman çok baharatlı ve ya acı bir şey yesem o gün mide yanmam zirve yapıyor...😬 Katlanıcaz artık 36+5 olduk çok az kaldı 🤗
-MinikAnne- Mide yanması yokta bu uyuyamama uykusuzluk beni mahvetti. Hareket etmekte zorlanıyorum sağa sola dönmekte işkence doktoruma bugün dedim 38de doğurmalıyım sakınca olurmu diye yok olmaz yürüyüşleri artır squat yap sancı da gelirse rahatlıkla doğurabilirsin dedi hem bir an önce kavusma isteği hemde bedensel işkenceye dönen hamilelik yordu. Hayırlısı hepimiz sağlıkla kavusuruz inşallah.
27_00 -MinikAnne- kesinlikle gece dönmeleri cok zor bacak aram cok ağrıyor gece dönerken dönemiyorum savaşıyorum artık dönebilmek için. Bazı geceler evet doğrucam diyorum sabah bir iki yürüyorum açıklıyorum
Duuyguum -MinikAnne- aynen benim de tek sıkıntım bu artık dönüşlerim yatarken kalkmalarım işkenceye dönmeye başladı kalktığım da yataktan bir süre kendime gelemiyorum ağrılardan
Yasebu Çok fena..portakal suyu,susamlı şeyler,hamurlular artırıyor. Süt bana çok iyi geliyor ama yoğurt midemi yakıyor🤷🏻♀️
Aslan_yavuz_emine Ah ya zaten uyuyamıyosun bide sık lavaboyada kalkınca işkence gibi. Bi ara lavaboda uyuyakalıyodum🤭 bide gözlerim kapalı oluyo bazen gidip gelirken. sabah eşime anlatınca gülüyoruz😂
27_00 Aslan_yavuz_emine benim o kadar sık ihtiyacım olmuyor 11.30 gibi giriyorum lavaboya sora sabah 5 gibi tekrr
Mervezumra 27_00 valla surekli tuvalate kalk alanyanın agustos sicaginda zaten uyuyamiyorsun en sonunda klozet demeyip uyuyorsun😁
27_00 Liyaayseltag bu konuda hiç ilaç kullanmayı düşünmedim ama düşinseymişim iyi olurmuş suan ağzından ateş çıkaran ejderha gibiyim unutmuyor. Süt içiyorum suan ama ne çare
Liyaayseltag 27_00 ben ilaca karşıyım ama renniyi al bak rahat edersin ben hayatımda böyle Bi yanma görmedim boğazım fokurduyo resmen olunca Bi tane emiyorum geçiyor çok şükür günde 4 defa kullanma hakkın var o ilacı oyuzden korkma al
TubaKorkmaz Gaviscon içince kendime geliyorum bende az önce içtim gece 4 de. Şimdi banyomu yaptım inşallah uyurum 😂
27_00 annevebebek17 tabi sona kadar beklerseler. Sizde durum nasıl doğum için ufak tefek belirtiler var mı bende hiç yok