Egeymen Ilk bebegimi 22 haft.kaybettgm için bunu riske atmak,bir de normal dogum stresini yasamamak icin sezeryan günü aldik cnm. Dikisleri de o zaman alacak dr. Aslinda 37de alalim dedi ben istemedim. Inan ben de cok stresle geldim bugünlere ama simdi strse gerek olmadigini gordum sonucta tedbir alındı gerisi Rabbimden. Kendini dinleme kasilmaya falan cok takilma,kanama akinti vb. seyler daha onemli bence.Ben de olmadi cok sukur üstelik yatmadan geçirdim ama yormadim kendimi.