Ozl3434 Merhaba kızlarrrr Bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendik. 14+5iz ☺️ İçimden hep kız geçiyordu ve deli gibi ekşi yiyordum ye ekşiyi doğur Ayşe’yi teorisini çürütmüş oldum böylelikle 🙏🏻 varmı benim gibi olan? 🙄
benim-kalbim-o Ozl3434 Bende şuan aynen öyleyim gözüm her yerde ekşi arıyor içimdende hep kız geçiyor etrafımdakiler eşim ise hep erkek diyor bakalım artık daha öğrenmeye 4 hafta var sabırsızlıkla bekliyorum 👼☺️
Vava Ben ekşi seviyorum tatlida karartmadim yani 10 +6 dayım ne zmn ogrenirim bilmyom cokda merak ediyomm