Mavispembis1_ ben iki gun ne cekmistm o lanet ilactan. Acile gitmeme ramak kalmisti ki sicak suya girip rahatladim. Hem ishal hem kabizlik hem sanci hem agri yapti. Doktoruma mesaj attim birak hemen kullanma dedi. Magnezyumda olmayiversin napaym dedim ilac almadm tekrardan. Simdi adini bile duymak istemiyorumm