Ceydanella Kızlar son 3 gün kaldı günümün dolmasına normal doğum bekliyoruz ama bende hiç belirti yok korkuyorum sezeryana döner veya suni sancı verirler diye
Yagmurceren0 Ceydanella aynen öyle benimde son 4 ama hala ogluşumun gelmeye niyeti yok inşallah sezeryan olmam sağ salim gelsinler
Hllhnm Ceydanella bizimde aynı sizinle yarın yatıs verdi doktorum daha faZla kılo alıp normal dogum olması zorlasır diye bakalm neler yasayacagız🤲🏻☺️🤷🏻♀️
Zlmdemir Ceydanella valla bizde 39+2 olduk doktorum bugün artık beklemeyelim alalım sezeryanla riske atmayalım diyor.ama bebek kanalda çatı da müsait ne sancı var ne de açılma😞😞🥺
Kubraxx Bende son 3 ama tık yok 😔 ilk doğumum çok zordu sancıyla başlattılar bunda da böyle olursa diye çok korkuyorum psikolojim baya bozuk 😢
yigitmira ben 40+4 deyim tam 41 de yatışım olacak suni sancıyla dogumu başlatacaklar yoksa oğlumun da gelmeye hic niyeti yok...
CerenSs Bende aynıyım son 1 gün kaldı çarşamba günü 40 hafta doluyor doktorum çarşamba gününe hazırlıklı gelmemi suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi açıkcası baya korkuyorum🥺 keşke kendiliğinden başlasa🙏🏻