[silindi] Arkadaşlar merhaba. Gecen hafta cumartesi günü reglimin son günüydü ve klomene basladik dün yani pazar günü tam 1 hafta gecti idrar testi yaptim pozitif çıktı dün gece 11de betahcg verdim 50 idi. Bugun sabah 9 da verdim 62 çıktı. Acaba gebe oldugum söylenebilir mi ? Sonuçta 1 hafta önce reglim bitti
Tamam [silindi] adet bitiminden değil,adetin ilk gününden sayın.Eğer çatlatma iğnesi vurulduysanız,onun içinde hcg hormonu var.ama vurulmadıysanız hamilesiniz