Sinem2367 yani hemen hissetmemen normal bence endişelenme kiminde hiç belirti olmaz benim göğüslerim 2. Ayda şişti karnımda gaz durumu da öyle. Eğer kusma falan olmazsa zaten zor anlarsın. Korkmana gerek yok bi 10 gün sonra istersen doktora git şimdi gidersen keseyi göremez 5 haftalıkken Allahın izniyle görürsün yavrunu 💓