Duruveannesi_ Bebeğim oldukca iri. Geçen hafta kontrole gittigimde 4 kilo idi. Haftaya da doğumum var. 4bucuk olur diye düşünüyorum. Aranızda bu aralıklarda doğum yapan var mı ? Skıntı oluyor mu.
Sebahatt Kizim 4 kilodan fazla doğdu açılma olmadığı için sezeryan la doğdu bir sıkıntı yaşamadım sadece aldığımız yeni doğan kıyafetleri sığmadi ☺ şimdi bu kızım da onden gidiyor ☺
iremanne Bende 4.850 gram doğmuşum sezaryen ile . Bana da yenidoğan kıyafetleri olmamış . Yıl 1991 . 😂
Duruveannesi_ iremanne massallah sana :)) neyle beslenmiş annen. Tabi bu gidişle bende o Aralıkta dogurcam gibi
Duruveannesi_ banusss ay o an olsun da sonrası büyük aldım kiyafetlerni zaten :)) ama hastane cikisini giyebilsin tombigim :))
gulsahygt07 Ya ne yiyip içiyorsunuz bende yiyip içiyorum dikkat ediyorum ama hep zayıf kendim 5kilo doğmuşum Bebek iki buçuk doğsa razıyız ilk bebeğimde 2 600 doğmuştu☹️