sena4565 Kızlar 13 haftamıza yenı girdik gerçi ultrasona göre 14 ama.neyse dünden beri arada aniden karnıma iğne batması gibi bişeyler oluyor kasılmamı anlamadım tarif edemiyorum aynı durumu yaşayan varmı yada sebebini bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler(3.gebelik)
mucizelerininannesi sena4565 bende 13+2 hamileyim bende de oluyor kran giriyor aniden elektirk çarpması gibi oluyor bi süre sonra dağılıyor cnm meraklanma
Aysegul_aslnby2008 Bende 13+4 oldum benimde 13. Haftada karnımda garip kramplar ağrılar olmaya başladı bende burada bekliyeyim 🙈
sena4565 İnşallah geçer önemli bişey değildir 1 yıl önce düşük yaptım ondan ne olsa endişeleniyorum teşekkür ederim kızlar saolun.😘😘