Meliha_nur benimde enfeksiyonum çok ilerledi altımda çok fazla yanma sızlama oluyor yatarken yürürken falan ama verdiği ilaçlarla geçebileceğini bol bol su içmemi söyledi. Siz kaç haftalıksınız neden hemen olumsuz yorumda bulunmuş ki anlamadım. Allah korusun Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz sende bol bol su iç iç çamaşırlarını ütüle öyle giy.