Hamdos
Tatlım şöyle söyliyim. Amh denen bir değer var. Bu değer kadının yumurta rezervesini söyler. Yaşıyla orantılı diye yorum da yaparlar. Benimki yaşımdan büyük demişti doktor, bekardım o zaman evlenirsen bekleme demişlerdi. Ben de o zamnlar çok korkmuştum.
Evlendim bikaç sene sonra. Korunduğum halde 6.ay gebe kaldım. Kaybettim bebeğimi ama tekrar gebeyim şuan benimde yumurtalarım benden 2-3 yaş büyük çalışıyor. Hatta tekrar gidip değerlerime baktirim dedim ve gebe olduğumu öğrendim.
Darısı başına inşallah🐣
Allah'ın dediği olur. Sıkma canını.