Nesriin öncelikle geçmiş olsun canın. daha önceden kadın doğumda yazıldıysa aile hekimine durumdan bahsedin sistemde görünce yazabilir. Ama hiç yazılmadıysa bazen sorun olabiliyor. Ben kan sulandırıcı kullanıyorum. Sistemde göründüğü ve düşük riski olduğu için yazmıştı.