Ogrtmnglsm AA öyle mi bunu bilmiyordum. Bizim sağlık ocağı da ilgisiz zaten öyle çok bilgi vermiyorlar. 8i olduğunu hatırlamasam geçer giderdi zamanı muhtemelen. Herkesten duyuyorum aşı zamanlarında arıyorlar diye ama beni ilkinde de aramamışlardı şimdi de aramadılar 🙄