Nermink
Hanımlar merhaba👋🏼👋🏼👋🏼
3 sonra inşallah sezaryen doğum yapacagım. 2. Bebegim, gaz sancısı olmasın diye ilk emzirmeden çnce bir kaşık soda verin dediler. Bi de yine emzirmeden önce göğüse soğan suyu sürün çatlama yara olmaz dediler. Sizden ricam bilgilerinizi paylasır mısınız? Sizce soda çok tehlikeli olmaz mı ?
Elmiramm
Hadi soğanı anlarım da soda hiç mantıklı gelmedi cnm bana ya
Beyza_nur
Karbonatı bi çay bardağına koy bi kaşık kadar üzerinede az bişey çeyrek kadar su koy onu emzirdikten sonra yada önce göğsüne koy bardakla beraber vakumlasın yara falan olmaz ve bebeğin ağzında pamukçukta olmaz 🙏