aryablm Merhaba kızlar. Adetim bitti ve 9.gün test yaptım. Bugün 13.günüm ve ovülasyonu anlayamadım açıkçası. https://imgyukle.com/i/whatsapp-image-2019-11-11-213515.E0Fz70 Testimde 9-10-11-12-13 şeklinde gün sırası. 9. gün yumurtlama mı olmuş sizce? 30 günde bir adet oluyorum, çok erken gibi geldi :(
Blackmom aryablm 9. da açık renk daha koyu olması gerek..30 günde oluyorsanz daha vardır.. 16. 17. Günlere doğru tekrarlayın
aryablm Blackmom teşekkür ederim. 2 kaybım var nedeni bulunamadı. tekrar denemeye başladık. heyecan yapıyorum :(
Blackmom aryablm Benimde 5. Kayıp malesef.. kan sulandırıcı veya önlem amaçlı coraspin alabilirsiniz bence doktora sorun yinede
aryablm Blackmom canım benim pıhtılaşma testlerim,kromozom testlerimyapıldı. hiç sorun çıkmadı onlarda