Emine1907 Merhaba sevgili anneler, anne adayları 40+1 günlük bebeğim yavaştan suyum geliyor açılmam yok doktor sezeryan öneriyor öncesinde ıstersen suni sancı ile deneyelim dedi sizce ne yapmalıyım sancım gelinceye kadar bekleyelim mi
Deryacgn Benim doktorum suyun gelirse hemen haber ver dedi. Belki suni ile acılman olabilir. Denemeden bilemezsin malesef :( ama suyu bitip kalmazsa normal doğum cok zor