Tubayigit0707 Merhabalar.36+5haftalik gebeyim dünden itibaren hemoroid(catlakta olabilir,tam bilmiyorum önce kaşıntıyla başladı sonra meme gibi birşey cıktı doktora gitmedim henüz o yüzden net bilmiyorum)oluştu acayip canımı yakıyor.gecen haftalarda da bebeğim iri demişti doktor ve ben normal doğum yapmak istiyorum.bir arkadaşım da normalde çok zorlanirsin iyice yırtılır ikinamazsin bile dedi aklım çok karıştı.lutfen tecrübeli anneler yardim edin.sizler nasıl atlattınız normal doğum yapabildinizmi benim gibiyken?
Gul_68 Tubayigit0707 gerçekten ıkınırken zorlanıyor insan sonrasında da cekiyorsun doktora git en itiş