Buket27 Kızlar 26 haftalık hamileyim ama nedense göğsümün üstü hep kabuk olır gıbı nokta nokta oluyor bende cok huylanoyorum neden acaba onun gebelik le alakası varmı diye cok merak ediyorum
ylzzz Buket27 benimde o haftalarda öyleydi sonra kabuklar elime geldi 32 haftadan itibaren göğüs kremi kullan
Meloo Bende de oluyo canım süt bezlerinden muhtemelen ama bana kopartma Kabuklarını süt tutmaz akarmış hep tabi ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️